Urdu Portals Pakistan Breaking News & Urdu Latest News
Just another WordPress site

سمندری طوفانوں کی رفتار، ماہرین نے دنیا کو خبر دار کردیا

ماہرینِ ماحولیات نے خبردار کیا ہے کہ حالیہ چند برسوں کے دوران سمندری طوفانوں کی تعداد میں 2گنا اضافہ ہوچکا ہے جبکہ ان کی رفتار بھی تیز ہوچکی ہے جس کی وجہ سے وہ پہلے کی نسبت کہیں زیادہ تباہی پھیلا رہے ہیں۔
ماہرین کے مطابق1955اور2019 کے درمیانی عرصے میں56 کلومیٹر فی گھنٹہ سے 117 کلو میٹر رفتار فی گھنٹہ تک بڑھنے کا تعین کیا گیا ہے۔
اگرچہ یہ تحقیق صرف پچھلے65 سال کے دوران آنے والے طوفانوں کے بارے میں ہے لیکن اس سے دنیا بھر میں ماحول کی بدلتی صورتِ حال اور متوقع نتائج کا اندازہ لگایا جاسکتا ہے۔
اٹلس اوقیانوس میں موجود برمودا جزائر کے گرد و نواح میں موسمی تبدیلیوں سے منسلک درجہ حرارت میں اضافے کے باعث حالیہ برسوں میں سمندری طوفانوں کی رفتار میں دو گنا اضافہ ہوا ہے۔
لائیو سائنس ویب سائٹ کی خبر کے مطابق برطانیہ کے اوشین سائنس انسٹیٹیوٹ کے نیشنل اوشینو گرافی سینٹر اور ساؤتھ ہمپٹن یونیورسٹی کی مشترکہ تحقیقات میں بتایا گیا ہے کہ چند برسوں سے موسمی تغیرات کے باعث سمندری طوفانوں کی رفتار میں قابل ذکرحد تک تیزی آئی ہے۔
تحقیق دانوں نے برمودا اور اس کے قرب و جوار میں پیدا ہونے والے طوفانوں کی رفتار کے 1955 اور 2019 کے درمیانی عرصے میں 56 کلو میٹر فی گھنٹہ سے 117 کلو میٹر فی گھنٹہ تک بڑھنے کا تعین کیا ہے۔
واضح رہے کہ اس تحقیق کے نتائج انوائرنمنٹل ریسرچ لیٹرز(ای آر ایل) میں شائع ہوئے ہیں۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.